.

.

3/29/14

toidu koju tellimisest tallinnas

..sest muude linnadega mul kogemused puuduvad.

aru ma ei saa, kas mul on mingi karmavõlg, või käibki tänapäeva teenindus nii kuidas juhtub? et ühel päeval on kõik normaalne, aga järgmine kord suhtutakse nii pohhuistlikult, et hea kui üldse midagi kätte saad? toon mõned näited. 

minu kogemused pizzakoju.ee-ga, mis teatavasti on peamine kullerfirma tallinnas, teenindades suuremaid pizzarestorane, sushikette, vapianot jne.
-ükskord võttis mu tellimuse kohale jõudmine aega üle kahe tunni. ei vabandatud ega midagi. ette ka ei hoiatatud, et nii kaua võib minna.
-teine kord esitasin tellimuse kodulehe kaudu, kuid kontrollkõnet ei saanud. ise sinna helistades selgus, et olid mu tellimuse ära kaotanud. ikka juhtub, andsin andeks.
-kolmandal korral võeti minult mitu eurot suurem summa kui eelnevalt arvestatud olin. selgus, et nende lehe hinnakiri ei vasta toidukoha menüü hindadele, lisaks võeti täisteenustasu, kuigi selle koha kojutoomistasu oli odavam. kahjuks hakkasin alles hiljem arvutama..
-neljas kord: pooled asjad olid valed, kuigi olin tellimuse esitanud kirjalikult ning iga inimene, kes pole just puudega, peaks oskama lugeda komadega eraldatud teksti. selleks ajaks tundus, et nemad aga on.
-viies kord, mu lemmik :D - see, kui mind lihtsalt teenindamata jäeti. tellisin taaskord läbi kodulehe, kinnituskõnet ei saanud. helistasin ise neile, vestlesin mingi slaavitariga, kes lubas asja kontrollida ja ise tagasi helistada. ja kõik. siiamaani otsib äkki??? 
igatahes rohkem pole isu nende kaudu tellida.

aga nagu selgub, pole too firma ainus, mis klientidega pohhuistlikult ümber käib (või siis on tegu, nagu mainitud, mu karmavõlaga), sest samamoodi kummaline intsident tekkis mul sushi plazaga, mis muidu ülimalt hea teeninduse ning hinna ja kvaliteedi suhte poolest tuntud on. 
klõpsisin kodukal tellimuse nende poole teele, kuid kuna vastava aja jooksul tagasi ei helistatud, helistasin ise. meeldiva häälega teenindaja leidis küll mu andmed (nimi, tel nr, aadress), kuid ostukorv oli vahepeal aegunud (mille eest koduleht neil ei hoiata, vaid näitab valitud esemeid endiselt ostukorvis), nii et andsin tellimuse uuesti suuliselt. kõik kokku lepitud, üle kontrollitud, lõpetas teenindaja kõne sõnadega "kohtumiseni siis kell pool kuus teie kodus!" ..and that's it. toitu ma ei saanud. keegi ei helistanud. LIHTSALT jäeti jälle teenindamata. no ma ei mõista!

saatsin sushi plazale juhtumi kohta kirja ka, "juhatus" vastas mulle öösel kell kolm, lubati uurida. saab siis näha, kuidas nad asja lahendavad, vähemalt vabandada ju võiks...

No comments: