.

.

3/20/14

challenge - day 13

day 13: something you've been putting off:

oma arvutit pole suutnud juba peaaegu aasta jooksul korda teha :( selleks on vaja umbes 70 GB tavaari kuhugi ringi tõsta ja mul pole välist kõvaketast. ega ausalt ka viitsimist jamada viirust täis arvutiga, mis iga paari sekundi järel kokku jookseb.. kujutage siis ette sellisest failide kopeerimist. no ei :D
eelmisel nädalal jõudsin niikaugele, et tõstsin 8 GB jagu põhilist playlisti mälupulgaga teise arvutisse. kogu toiming võttis aega umbes TERVE PÄEVA ja viis kaasa kõik mu närvid. 
samas ei suuda ma loobuda ka oma suure vaevaga hangitud albumitest, kooli jms materjalidest, filmidest ja sarjadest. 

juuksurisse minekut olen umbes sama kaua edasi lükanud. kogu aeg on midagi vahele tulnud ja noh, nii kauaks ei õnnestuks kodust ära ka minna praegu. aga nüüd, olles kannatanud ja kannatanud seda jama, mis mu peas toimub (ja ma ei saa aru, kuidas mul algkoolis olid VEEL pisut pikemad juuksed kui praegu), jõudsin oma juuksuriga kokkuleppele, et ta tuleb mulle kuu lõpus külla. nagu Ilutakso teenus, aga inimesega, keda ma usaldan. jee!

No comments: