.

.

3/28/14

challenge . day 15

day 15: tell me how are you like your ma/pa?

ega väga palju ei olegi. pole ma neilt pärinud ei head joonistamisoskust ega sotsiaalset võimekust. ega ema modellimõõte. 
silmavärv, mis mulle väga meeldib, on isalt saadud. 
ilmselt ka oskus igasugu "eriliste" inimestega rääkida, ilma neile näkku ütlemata, et nad imelikud on. kuna meie mõlema (hetke)ametid võib liigitada suuresti klieniteeninduse valdkonda, siis tuleb väga kasuks, kui ei ütle kliendile näkku, et ta natuke lollakas on :D
ja suur armastus Soome vastu. tahaks keele ka samamoodi ära õppida..
emalt olen pärinud tema kõige hullema iseloomuomaduse: tunde, et olen pidevalt teistest targem ja oskuse seda neile selgeks teha. et on "minu viis", kuidas asjadele läheneda ja "vale viis". ja siis mind ajab kohutavalt närvi, kui keegi valib mingi lolli lahenduse, mis on ju nii ILMSELGELT määratud läbikukkumisele. kujutage siis ette, et kaks inimest, kes on selles üsna võimekad, veedavad aega teineteisele selgeks tehes, kui loll teine on. aga ma olen harjunud nii elama ja teinekord ületan meistrit ennast.
teine emalt saadud omadus on asjade edasi lükkamine. võib kindel olla, et kui meil lasta kirjutada 30-leheküljeline töö ja anda selleks aega 30 päeva, siis valmib eelviimasel päeval sellest esimene pool lehekülge ning ülejäänu metsiku kiirusega täpselt tähtajaks. ja mida lähemale jõuab tähtaeg, seda tigedamad me oleme, et "ma ei saa ju seda toredat asja teha/sinna minna, sest ma pean seda TÖÖD tegema!" aga me ei tee seda kunagi.
aga nagu mu emal, on ka minu tugevaim külg ise kõigega hakkama saamine. meil mõlemal on tihtipeale lihtsam üksi toime tulla, ükskõik kas millegi korraldamise või üldse... asjadega. kui hindad väga sõltumatust ja iseseisvust, siis on see parim omadus.

No comments: