.

.

5/29/14

Kas ma saan ilgelt targaks, jah, sellest.

ehk veetsin aega what would I say seltsis :D
mõned stiilinäited veel:  
- twinkle, twinkle, twinkle, twinkle, twinkle, little star, the city lights are fast cars
- YG ja Poets oleks Beethoven ellu jäänud
-õlle teen lahti ka (??? ma ei joo õlut...)
-ma teen veel, siis kutsun külla
-vahepeal helistan sulle, lihtsalt et kurja kala saada  
-BLUE is so GAY nali.
-try to be a really good cup of a failure!
-Niilo on teine pässa raba...
tegu on nähtavasti väga populaarse naljaga, mida facebooki postitada, aga siiani läks see minust kuidagi mööda. tegelikult külmal ja sombusel päeval kodus istudes lahutab meelt küll. 

selle ajaga viskas üks tegelane mul siin kõik asjad paberikorvist välja. köök on täis karpe, tšekke ja tapeeditükke (kust need üldse sinna said??), sest loomulikult tuleb teha pättust siis, kui ma midagi teha üritan. muidu võib rahulikult omaette mängida. oh well..

elu beebiga muide lähtubki ainult murphy seadusest. näiteks eelmisel nädalal käisime linnas minu isa töö juures. arvestasin uneajast lähtuvalt, et tund aega sinna, tund seal, tunniga koju. hea nali! saime vist paarkümmend minutit isaga juttu rääkida, kui oli juba suur unejorin lahti. jauras ja mässas kõigele vastu - ei sobinud püsti, pikali, istuli, mitte midagi. lõpuks kussutasin teda kesklinna pargis üle poole tunni magama. ei pea vist mainimagi, et mõned inimesed vaatasid lõpuks juba huviga.

järgmisel päeval käisime L'i juures grillimas. põnn oli täielik mustermõmmik. viis tundi mängis rõõmsalt ja oli hästi seltskondlik, siis jäi pikali pannes hetkega tuttu.

muide, ainus kord, mil ta õues vankris üle kahe tunni magas, oli siis, kui meil külalised temaga kohtumist ootasid.

ehk ongi hea, kui keegi mu kontrollifriiklust natuke pidurdab.

No comments: