.

.

5/27/14

kuidas elada tervislikult

üldiselt toitun ma enam-vähem tervislikult. eelistan värsket toorainet, söön palju puu- ja köögivilju ning liha kõrvale on olulisim lisand salat, mitte kartul näiteks ning ilma veepudelita kodust ei välju.
suvehooaja saabudes viitsisin rohkem ringi liikuda ka, päevas oma 10km täis kõndida, mis mul vanasti soovituslikuks normiks oli, polnud keeruline. aga ikkagi segavad mind need 3-4 lisakilo, mis mind kunagisest vormist lahutavad ning kuidagi lahkuda ei kavatse. ma kartsin tegelikult hullemat, et ilmselt sellel suvel vabatahtlikult päevitusriietes välja ei lähe, noh, käidud ja oldud küll. siiski tahaks enesetunnet natuke mõnusamaks saada.

kusagilt jäi silma sõna "veregrupidieet". väikese guugeldamise järel leidsin materjalid, mis andsid lühiülevaate: AB-grupiga inimesele on halvad näiteks kana, part, peekon,  krabi, krevett, avokaado, ketšup... ühe sõnaga KÕIK, mida ma süüa armastan. vastukaaluks pakutakse fetat, võilille ja kummeliteed. 

nii et ma loobusin. olgu omaette oma dieediga.

3 comments:

Mannu said...

haha, head alternatiivid küll :D

Anonymous said...

sinu lohutuseks võin öelda, et pea iga dieet soovitab sul selliseid asju mitte süüa ja lihtsalt kapsast järada :)

Helina said...

sellepärast minust kunagi dieedipidajat ei saagi :/
kusjuures mulle siiani tundus, et veregrupidieet on mingi tervislik elustiil, aga tuleb välja, et on hoopis enesepiinamine.