.

.

5/14/14

siiani pidasin end mõistlikkuse piires hea empaatiavõimega inimeseks. kui oli ette teada, et kellegi suur lollus halvasti lõppeb, siis pärast just õlale patsutama ei läinud, aga muidu kuulasin ja elasin kaasa ikka. nüüd jõudis see kaasa elamine igal juhul uuele tasemele..

..Reginal tulevad hambad. minul ka. mu esimene tarkusehammas tuli kolm päeva pärast tema esimest esihammast. see ei ole normaalne kokkusattumus! vähemalt ma mõistan vaest last praegu täielikult - ise tahaks ka vahepeal joriseda ja kõik näpud suus ringi käia ja neid närida. 

kuna lisaks hammaste kasvatamisele tuleb preilit pidevalt ära tassida draakonipuu, digiboksi juhtmete ja muude ebasobivate esemete juurest, siis on soiku jäänud mu suur projekt, millega vahepeal kodus tegelesin. nimelt üritan lahti saada (maha müüa, ära anda) riietest ja jalatsitest, mis kapis niisama seisavad ja ruumi võtavad. enamik neist on odava hinnaga ostetud või tellitud, aga hiljem ei meeldi/sobi/mahu selga. siiani on uue omaniku leidnud kaks paari saapaid, aga pildistamist-kuulutamist ootab kaks kotitäit kraami, sama palju viin lähipäevil kogumispunkti. 
selle müügiteemaga on mul endal imelik mõtteviis. veider oleks müüa oma rohkem kasutatud asju. üks kord kantud või paar korda proovitud jah, aga pikemalt kasutuses olnud korralikud asjad pigem annaks ära, imelik hakkab raha küsida asja eest, mis on minu jaoks.. ilmselt siis oma funktsiooni täitnud? ei teagi. ise ostan küll korralikke kasutatud asju vahel. 

eks panen oma ägedad odavad asjad siia ka üles, kui kunagi pildistatud saan.

No comments: