.

.

4/19/14

süüa & müüa

tahan täna jagada kahte asja, millest hetkel natuke vaimustuses olen. 

esiteks: kui kellelgi peaks kunagi tekkima vajadus midagi müüa, siis soovitan kuulutus panna soov.ee-sse. 
nimelt oli mul suur tahtmine lahti saada oma vanast voodist, mis võttis enda alla pea pool magamistoa muidu vabast põrandapinnast. tegu oli korraliku täispuidust kalli asjaga, madrats oli veits päevinäinud, nii et selle pakkusin tasuta kaasa, kui tahtmist on. hinnaks küsisin sümboolse 50€. 
eeldasin loomulikult, et leian ostja mõnest facebooki käidavamast osta/müü/vaheta-grupist. upitasin ilusti korra päevas kuulutust, nagu reeglid ette nägid, kuid ei midagi. närvi viskas mustaks juba, et ei saagi kolast lahti. õnneks meenus, et L oli Soovi soovitanud. ma muidugi pidasin end tol hetkel targemaks, arvates, et facebookis rohkem potentsiaalseid ostjaid mu kuulutust näeb. igatahes tegin proovi. ühe päeva pärastlõunal läks tekst üles, järgmiseks (eilseks) õhtuks oli leitud huviline, organiseeritud transport, viidud voodi minema ja mina saanud 50€ võrra rikkamaks. juhtus nimelt, et tollel naisterahval just eile oli renditud buss, et täna hommikul viia maale mööblit, kuhu tal just sellist voodit vaja. ja muide, nii positiivseid inimesi ma pole ammu kohanud :) ja mu riidekapi uks käib taas lahti!

teiseks tahan jagada ühe hea salati retsepti, mille tõi parimal, ehk siis toiduks tehtud kujul, minuni üks tore noor ema, kes meile jõuluajal oma beebit tutvustamas käis. tegelikult ma enne seda vihkasin sellerit, aga kuna too naine mulle väga sümpaatne on, siis otsustasin tema kokakunsti ikka järele proovida. kohutavalt hea oli! ja väga lihtne valmistada.

retsept ühele näljasele:

150 grammi varssellerit. haki peeneks.
150 grammi makrat. haki sinna juurde.
2 supilusikatäit maitsestamata jogurtit
1 supilusikatäis majoneesi. sega läbi

1 muna pudiks tehtuna peale.
granaatõunaseemneid ka soovitan peale puistata.

ongi kõik. plaanisin seda teha homseks sünnipäevalauale, kuid kuna kodupood oli selleriga kehvasti varustatud, siis sain teha ainult selle ühe näljase koguse. aga et mul siin rohkem näljaseid pole, siis ma ei kurda.

No comments: