.

.

4/11/14

challenge - day 18

day 18: favorite childhood books?

oleks vaid nüüd vana hea lugemispäevik käepärast! :D seal oli lapsepõlves loetud raamatuid vist saja ringis kirjas. (ja oi, kuidas ma vihkasin sinna pildi joonistamise osa.. püüdsin alati ema nõusse saada, et ta minu eest joonistaks. raamatud lugesin ikka ise läbi).
 
mäletan, kuidas lugesin umbes kuueselt salaja "Peata ratsaniku" algust ja sain sellest hirmujudinad :D umbes samavanalt avastasin, samuti salaja, enda jaoks krimkad - esimene oli Agatha Christie "Mõrv raamatukogutoas", mida ema kapist võtmas käisin, kui kedagi läheduses polnud.

üldiselt erinesid mu lugemisharjumused teistest omavanustest üsna suurel määral. näiteks oli "Sõrmuste isanda" sari minu jaoks täielik piinamine! proovisin ja proovisin lugeda, et mõista, mida sõbrad selles näevad, aga no ei. samamoodi oli kunagi kohustuslikuks kirjanduseks olnud "Kaasani täht", mida sõbrapäevikutesse lemmikraamatu kohale sageli kirjutati, mu meelest kohutavalt igav.

üks raamat, mis mulle väiksena tohutult meeldis, oli "Barbara ja suvekoerad". nii südamlik ja tore pisikeste tüdrukute fantaasiaraamat. Lindgrenit lugesin valikuliselt, "Bullerby lapsed" ja "Pipi" meeldisid, Karlsson oli liiga vastiku käitumisega tegelane. musketäre lugesin vist oma kümme korda ja võin siiamaani lugeda. Harry Potteri kõik osad on ka ilmselt vähemalt viis korda läbi loetud. 

üldiselt lugesin ma nii palju, et vist kindlaid lemmikuid polnudki. 

No comments: