.

.

4/13/14

challenge - day 19

day 19: 20 facts about yourself

  • ma eelistan alati kõiges lipusinist teistele värvidele.
  • suurem osa mu rahast kulub toidule.
  • ma kardan sügavat vett pärast seda, kui väiksena peaaegu uppunud oleksin.
  • ma armastan hirmsasti leopardimustrit ning käiksin ilmselt riides nagu prostituut, kui ei jälgiks pidevalt, mida kokku ostan.
  • ma võtan kõike kohutavalt südamesse.
  • mul on väga eriline suhe "oma" muusikaga, seda kuulates olen nagu hoopis teises maailmas.
  • ma ei söö seeni.
  • ma olen rohkem öö- kui päevainimene.
  • ma ei tahtnud 8. klassi alguses kooli minna, sest mul oli tunne, et kõik vihkavad mind.
  • mu ideaaljalatsid on kõrge kontsaga põlvini nöörsaapad.
  • kui ma saaksin elada ükskõik millises teises linnas, siis valiksin Viini või Helsingi.
  • väga palju häid ideid jääb mul viitsimatuse tõttu täide viimata.
  • ma kohtusin oma isaga esimest korda 16-aastaselt. siis sain ka teada, et mul on kaks poolvenda.
  • ma olen alati kõigega opositsioonis. kui keegi väidab midagi, mida annab ka teise nurga alt vaadata, siis automaatselt hakkan rääkima talle vastu, lihtsalt et tutvustada talle asja teist külge. 
  • kui ma oleksin poiss, siis mu nimi oleks Kert/Gert.
  • ma olen huumori suhtes väga valiv. labased kreisiraadio tüüpi ja tordiga näkku naljad on minu jaoks vastuvõetamatud.
  • ma olen ristitud, aga mitte usklik.
  • jätsin 11. klassi seljakasvajaga jamamise tõttu pooleli. seejärel kooli vahetamine oli ilmselt üks mu elu parimaid otsuseid.
  • ma eelistan 30-kraadist ilma -10-kraadisele.
  • mul pole kunagi olnud ühtegi luumurdu.

No comments: