.

.

10/26/14

ILIL Photography Challenge - Week 4

uskumatu, kui kiiresti võib üks nädal mööduda. või lausa neli nädalat! väljakutse lõpuni on pärast tänast jäänud vaid NELI pilti, kuid juba praegu tunnen ma enda üle uhkust, et olen siiamaani hakkama saanud. eks kõige suurem motivatsioon tuleb ikka teistega koos tegemisest, alati saab kaasosalejate pilte vaadates kinni jooksnud mõtte uuesti liikuma. samas on tulnud väga palju ideid maha matta, kuna keegi on tegemisega ette jõudnud (ja paremini teinud). eks ühtteist on mul ikka ka välja tulnud, nagu ilmneb. uhke tunne oli küll, kui algataja Jaanika oma blogis ühe päeva lemmikute sekka ka minu pildi valis. pani kohe veel rohkem pingutama. aga mis siin ikka pikalt seletada, neljanda nädala pildid on siin: 

day 20 - from high angle

selline näeb mu aed hetkel välja. õnneks saavutasin soovitud pildi ilma niiske ja libeda puu otsa ronimata. ausalt öeldes ma lihtsalt kartsin, et minu osavuse juures on paratamatu, et ma sajan sealt alla ja murran mõne luu ära. mingit redeliserva ka pildile ei tahtnud. 

day 21 - animal












avastasin alles nädala lõpus, et mul pole ühtegi loomapilti. lihtsalt polnud siin ühtegi võtta ja meie tänava kitsed olid ka iga kord kadunud, kui lootusrikkalt kaamerat kaasas tassisin. oli ainult telefonikvaliteediga L'i kass ja see linnuke. kuna teiste ilusate ja kvaliteetsete piltide kõrvale teine pilt hästi ei sobinud, siis jäigi "linnalapse loomaaed" ehk see tore vanalinna varblane. 

day 22 - guilty pleasure

paneb küll natuke end süüdi tundma, kui jälle on rämpstoitu söödud, aga see on NII HEA! vahel. jah, pildi mõttes oleks kindlasti saanud parema kompositsiooni šokolaadist, nutellast või muust taolisest, aga paar korda kuus ostetud šokolaad või purk nutellat aastas ei pane mind küll end süüdi tundma ja sagedamini nagunii isu pole. sinna muide läks mu esialgne nutella-idee ka. vaatasin seda purki poes ja kohe üldse ei tahtnud. mis guilty pleasure see siis selline oleks.

day 23 - black&white landscape













oh, kuidas mulle meeldiks kõik pildid mustvalgeks teha! tegin siin neid maastikuvõtteid ühes, teises ja kolmandas kohas, aga igav jäi. siis sattusin kaameras vanemaid pilte uurides neile stockholmi ratsapolitseinikele, kes väga mõnusalt seda maastikuvaadet kaunistavad ja jäin lõpuks rahule. olgu siis mõni vanem pilt ka vahelduseks. 

day 24 - so cold!


mis saaks veel paremini panna külmavärinaid jooksma kui jäätükkides meri? see oli retooriline küsimus. ma ei taha mõeldagi, et võiks midagi veel külmemat olemas olla. 
muide, teine idee oli ronida tekikuhja alla ja pista välja sildike jutuga, et külm on ja ma ei kavatsegi kuhugi pildistama minna, aga ma ei saanud piisavalt lühikest ja löövat lauset kokku. tagantjärele mõeldes on selline ilus pilt ikka parem kui mingi tekikuhi.

day 25 - in motion













ma olen nii uhke selle pildi üle!!! see on täpselt see, mida ma tahtsin. teate küll seda Journey lugu, et "she took the midnight train going anywhere..". see on nii minu lugu ja sobis nii hästi sellesse konteksti. eile õhtul käisin esimesel katsel. sõrmed külmusid jäise tuule käes kangeks ja silmad valutasid koju jõudes, pildile sain mingi valge laigu ja paar kaadrit heledaid jooni. olin tige ja pettunud, aga otsustasin korra veel proovida. ma ei tea, kuidas, aga välja ta tuli ja lausa mitu head kaadrit. ma olen nii õnnelik, sest juba ammu olen tahtnud seda pilti teha :)

day 26 - sexy














teema, mis tundus enamiku osalejate jaoks siiani kõige keerulisem olevat. pildil on mu esialgne idee, edasised kasutati ära enne, kui ma jaole jõudsin. mind ennast paneb see muigama, kuna on üsna ebaminulik. ei pea vist mainima, et ma pole kunagi endast sellist pilti teinud. uus ja huvitav kogemus, millest nii mõndagi õppida ja see ju ongi antud väljakutse mõte.

sellised pildid said seekord. tulemas on veel neli ja siis tahaks teha ka väikese kokkuvõtte lemmikutest teiste tehtud piltidest. see saab küll väga keeruline olema, sest häid pilte on niiiii palju! lemmikteemade all, näiteks linnatuled või silmad, on peaaegu kõik pildid lemmikud. hea, et ma ise võitjaid ei pea valima, see oleks ikka väga raske. õnneks ei tee keegi seda ilmselt ainult võitmise eesmärgil, nii et suuri pettumisi-solvumisi vast ei tule :)

No comments: