.

.

10/19/14

ILIL Photography Challenge - Week 3

sel nädalal võib öelda, et ma taasavastasin motivatsiooni ja suhtusin pildistamisse entusiastlikumalt kui siiani. seitsme teema seas oli mu täielikke lemmikuid, seega sain katsetada juba varem välja mõeldud ideid. suur osa neist kukkus muidugi läbi, aga see pidavat õppeprotsessi paratamatu osa olevat. oluline on see, et ma tõesti nautisin seda katsetamist.
siin on mu seekordsed saavutused:

day 13 - glow


















mul oli alguses väga kindel nägemus, milleks läinuks vaja rohkem rohelisi pudeleid. ometi ei suutnud ma just nüüd leida ühestki poest klaaspudelis Sprite'i ja see õunajook siin polnud kulutamist väärt (Appletiser on sada korda parem!). pärast mõtlema hakates tundus ka, et see mitme pudeliga idee poleks ilmselt nagunii päris sedasi õnnestunud. 

day 14 - from low angle

 













alt üles pilti tahtsin ma surmkindlalt teha mingist huvitavast hoonest ilusa sinise taeva taustal. mäletasin, et kunagi tegin Rotermannis just sellise pildi ning sinna ma oma maja otsima läksingi. no ei leidnud seda õiget. taevas, päike ja tunne kõik olid õiged, aga õiget nurka polnud. klõpsisin niisama poste ja lampe ja alles täna hakkasin vaatama, mis sealt tuli. mõned kaadrid meeldivad mulle küll rohkem kui mingi maja. näiteks see. 

day 15 - city lights













mu lemmikteema, mida ma challenge'i algusest peale oodanud olen! tõepoolest, kui on miski, mida mulle meeldib pildistada rohkem kui midagi muud, siis on selleks linnatuled. loomulikult nõudsin ma seetõttu endalt üle oma võimete tulemust, paraku seda päris ei saavutanud. natuke on ikka ilus vaadata. selle teema ajastusega mul hirmsasti muide vedas. kui muidu mul siin eramajade rajoonis poleks suurt midagi pildistada, siis just sel ajal üürisin ma remondi tõttu imelise linnavaatega korterit, mille rõdupiire oli ka ideaalse kõrgusega statiiv. 

day 16 - eyes













mõtlesin kohe oma varasematele üritustele inimeste silmi pildistada ja mõistsin, et sellest nagunii eriti asja ei saaks. ma lihtsalt ei viitsiks nii palju jamada, et seda õiget ilusat pilti oma vaimusilmast kätte saada. ja üldsegi - ei saa ju kõiki teemasid ka surmtõsiselt võtta. pealegi on mul selline imeliste lillade silmadega troll kodus :) 

day 17 - childhood memory













lapsepõlvemälestuse pildi idee tuli minuni täiesti juhuslikult. otsisin riiulist ühte CD-d ja pilk langes kassetireale. millal ma neid viimati kuulasin? kas mul üldse on enam raadiot, mis neid mängiks? otsisin välja oma lapsepõlvelemmikud ja meenutasin, kuidas nendele kaasa laulsime ja mingeid tantsukavade laadseid asju tegime. mul oli üks Classic Rock nimeline kassett, millel olid tuntud lugude seaded klaveril vms. leidsin, et mu esimene lemmiklugu üldse oli Van Halen - Jump. ilma sõnadeta. oh seda nostalgiat..

day 18 - love



















siinkohal polnud vaja palju mõelda. idee tuli väikesest apsakast, kui ma punase huulevärviga kogemata Regina juuksed ära määrisin. huulepulga kvaliteedile ma küll reklaami ei tee - pärast sai selle põse ja minu suu ühe salvrätitõmbega puhtaks.

day 19 - reflection













kuni tänase hommikuni oli mul üsna kindel plaan rakendada R'i välja mõeldud ideed järvel ujuvast paberlaevukesest, aga lõpuks otsustasin, et see järv on ilma seal ulpiva prügita ka väga ilus. sai siis selline :)


kui sel nädalal teemadega vedas, siis järgmine tundub selle võrra keerulisem. suur kunstnikuhing minus on end juba üsna tühjaks pumbanud (ega teda siin nii palju ka ole), nii et saab näha, mis ma siis välja mõtlen. õnneks on üle poole juba ilusti ühel pool ja väga palju siiani niisama lollitanud ega cheatinud ei ole. 

No comments: