.

.

10/5/14

ILIL Photography Challenge

kuna Jaanika algatas mõnusa pildistamisväljakutse, sellise, mille paljud teemad mind kõnetasid, otsustasin ka osa võtta. end tundes valisin variandi kõik nädala pildid korraga pühapäeval üles laadida, kuid reaalsuses istusin juba eile kannatamatult arvuti ees, vaatasin teiste ägedaid jäädvustusi ja ootasin, et saaks enda omad sinna juurde postitada. 

väljakutse kestab 1.-30. oktoobrini. kuna mõne pildi kohta tahaks ühtteist öelda ka, siis laen need siia üles. vähemalt on üks postitus nädalas nii garanteeritud. 

day 1 - black&white self portrait
 












olgu öeldud, et ma vihkan kogu südamest enda pildistamist. esialgu oli mul idee minna kergema vastupanu teed ning võtta juba eelnevalt valmis tehtud pilt. leidsin telefonist ka sobiva, tegin mustvalgeks ja - voila! olin väga rahul. natuke aega hiljem avastasin, et võistlus on vahepeal Facebooki kolinud ning.. sama pilt on mu profiilipildiks. fml. õnneks teeb mustvalge töötlus minuga täielikku imet, nii et kui ma algul olin veendunud, et ei, jääb ära, siis lõplik tulemus on minu meelest enam-vähem.

day 2 - candlelight
 
















kuna mul on kodus remont, siis suutsin leida ainult ühe küünla ning see asus aknalaual. kindlasti oleks saanud seda veel ägedamaks tuunida, aga mulle meeldis originaalvariandi naturaalsus.

day 3 - close up
 












võtmete ja kettidega on mul alati eriline teema olnud. eriti hõbedaste ja vanaaegsetega. pildil on kasutatud tegelikult mu kahe auguga sõrmust ja uuri, mille teisel küljel on koaalakaru, aga mõte sai enam-vähem nii edasi antud, nagu plaanisin. 

day 4 - clouds
 











vot eile oli päev, kus pidi tõesti kogu oma loomingulisuse appi võtma, sest taevas oli suurema osa päevast kas üleni hall või täiesti pilvitu. et aga tavalised pilvepildid on nagunii üsna üksluised, siis selle asemel, et paanitseda või vana pilti kasutada, otsustasin läheneda humoorikamalt. kui huumoriks saab pidada poollamades märjal samblal aelemist ja kõigi jäsemete ära väänamist. 

day 5 - your favorite color
 











seda punkti nähes teadsin, et mul on pilt juba  olemas. tehtud täpselt selle mõttega, nii et sohki ka ei teinud. teine valik oleks olnud pildistada ühe kõrvaltänava aia sama värvi prügikasti, aga selle omanikele oleks see mõjunud ilmselt kummaliselt. siiani polnud ma seda pilti kusagil kasutada saanud, nii et nüüd sobis ideaalselt!


uued klõpsud loodetavasti nädala pärast! LOODETAVASTI. teades mu suutmatust selliseid asju lõpule viia...
 

No comments: