.

.

10/12/14

ILIL Photography Challenge - Week 2

sellel nädalal tabas mind täielik inspiratsioonipuudus ja pidev hõivatus. lisaks sellele oli Regina esimese poole nädalast tõbine ja teise poole tegelesime sünnipäeva organiseerimisega. 
mis ma siin ikka pikalt vabandan. ise jäin rahule heal juhul 1-2 pildiga, aga lihtsalt polnud aega ideaalsust taga ajada. järgmisel nädalal püüan paremini!

day 6 - from distance
 
















tegelikult läksin ma metsa järve äärde uurima, kas seal oleks võimalik head peegelduse pilti saada, kuna mul kaugvõttega oli hoopis teine idee, aga see puu oli lihtsalt ilus. alternatiiv olnuks rotermanni kvartalis pildistatud liiklusummik. minu meelest annab looduspilt paremat energiat.

day 7 - bad habit

 











kuna mul tol päeval ühtegi nikotiinikust modelli hea tossupildi jaoks polnud, siis pidin improviseerima oma järgmise idee - küünte närimisega. dramaatiliselt laialivalgunud huulepulk käib asja juurde. mustal taustal minu poolest kõlbab vaadata küll.

day 8 - morning
 
















minu hetk, minu cappuccino.

day 9 - books
 
















võtsin kõik öökapiraamatud järjehoidja kohalt lahti. tegelikult pidanuks see pilt minema pigem halva harjumuse teemasse, kuna ma nähtavasti avastasin oma halva harjumuse: alustada muudkui uusi raamatuid ja jätta eelmised öökapile seisma..

day 10 - something sweet
 











šokolaad šokolaadil, mis saaks magusam olla? hetk Regina sünnipäevatordi kaunistamisest. selle teema üle ma vingusin kõige rohkem. mulle tundus, et pole olemas ühtegi asja, millest normaalse pildi saaks ja mul pole ÜLDSE midagi magusat kodus. täna avastasin Katre selleteemalise pildi. sellel on dušigeel, millega ma iga päev tõtt vaatan. ilmselgelt mõnel heliseb see kelluke peas geniaalsemalt..

day 11 - your choice of topic
 











close-upid on mu suured lemmikud ja see käpajälg liivas oli lihtsalt armas.

day 12 - pattern













tänaseks õhtuks oli mul täpselt null ideed. kuna ma sain sellega ka nii hilja tegelema hakata, siis tuli selline üsna suvaline klõps pallimerest. parem vast ikka kui mitte midagi. 


tegelikult olen ma enda üle uhke, et selle teise nädalaga ka hakkama sain. mulle meeldib, et mul on taastunud harjumus kaamerat kaasas kanda ja olen saanud huvitavaid kaadreid ka väljaspool challenge'it. 

uued pildid nädala pärast!

No comments: