.

.

11/2/14

ILIL Photography Challenge - Week 5

ma sain hakkama!
lõpuks suutsin ma ühe väljakutse sedasi lõpule viia, et ei loobunud poolel teel ja pidasin kõigist tähtaegadest kinni. viimase nädalaga oli muidugi selle võrra lihtsam, et oli vaja teha vaid neli pilti ja ühe olin juba ammu viimaseks päevaks välja valinud. 
selle nädala teemad ja pildid on sellised: 

day 27 - fresh


















värske laim on minu meelest üks mõnusamaid värskuse ja hea enesetunde allikaid. ka minu salajane pohmakarohi sisaldab suurel hulgal laimimahla ja töötab muide alati. lisaks on juba ühest laimist pressitud mahl nii suur vitamiinipomm, et võtab ka pikast tööpäevast tingitud väsimuse. sellest ajast, kui oma kohvijoomist väga palju piirama hakkasin, olen sageli värsket laimijooki pärastlõunasel ajal kohvi asemel tarbinud. palju mõnusam on!

day 28 - paper
 

















mu idee oli tegelikult teha paberikorv, kust paistavad erinevate oluliste mõistetega kokku kortsutatud paberid... aga mul polnud korvi. vähemalt mitte piisavalt suurt korvi. seepärast jäi siis nii - olen hästi roheline ja toodan vähe prügi, ei raiska paberit. 

day 29 - your emotion today
  












seekord ei ole mõte, et nutan nurgas nagu pisikene emo, vaid mõnus sügisene melanhoolsus. aknale krabisevat vihma jälgides ja kõrvale Poets Of The Falli kuulates tekkiv magusalt nukker tunne. mulle üleüldse sügis väga meeldib. see on just see aastaaeg, mil ma kõige meelsamini kaamerat igal pool kaasas tassin ja väljas olemist naudin. kui just külma vihma ei saja.

day 30 - your choice of topic
 
 











see on lihtsalt üks mu lemmikpilt, mida ma tahtsin algusest peale väljakutses kasutada. vaade soome lahelt Tallinna vanalinnale on minu jaoks väga erilise tähendusega ning see pilt on tehtud ühel väga ilusal päeval. kui on üks pilt, mis sobib ideaalselt viimaseks päevaks, siis just see :)

 

No comments: