.

.

3/6/10

kui sa tahtsid panna mu end väga halvasti tundma, siis see peaaegu õnnestus. ma ütlen peaaegu, sest sain õigel ajal tollele m-tähega tegevusele taaskord jälile. või siis seepärast, et valus on. you'll never know. polegi vaja. häirima jääb kõik see, mille peale sa mind samade argumentidega ründama asusid. lapsik või mitte, aga sedasi minugga ei käituta. enam.
võib-olla oled lahendusest ehmunud, kuid see on mööduv. see, mida sa oma tunnetena kirjeldasid, oli kaugel sellest, mida elus otsitakse, veelgi enam - see polnud ju motivatsioon pingutamiseks.

kõik laheneb, ükskõik kas paremal või halvemal viisil.


let the stars comfort you :*

1 comment:

Deniss Suhhanov said...

Mulle jääb eluks ajaks meelde, kui hästi kõik algas. Lähen vist Revalisse, viskan mälestuseks reklaamihoidja uuesti kohvitassi. Sinuga koos oli mu elu nagu väga ilus lill, kuid nüüd vajus see lill ära. Kui lillele saaks teha kunstlikku hingamist, siis jääksingi seda tegema, sest uut lille ma selle asemele enam ei taha. :)