.

.

2/19/14

recipe of the day

ma sain eile oma kodupoest kastaneid! neid söödavaid loomulikult. ffs, kui kaua ma olen neid taga ajanud nagu päkapikk ja maja (mingi nõukaaegne multikas oli selline), kui mul vähegi on kaubamajas või stockis meeles vaadata, siis neid pole, muidu kindlasti on. igatahes ma olin nii õnnelik kui õnnelik toidu pärast olla saab, röstisin neid ahjus ja see viis mind kohe Viini omadega. üks asi, mida ma kohutavalt igatsen on Viini kastanimüüjad. ja no üldse selle linna atmosfäär. aga kastanid ka.
 
igatahes, kes pole proovinud, try them! tee teravasse otsa ristikujuline sisselõige, siis saab pärast koorida normaalselt, ja küpseta 225 kraadi juures 20 min. söö kuumalt, serveerida võid koos või ja soolaga või niisama.
 
rohkem häid retsepte mul pole, võin rääkida, kuidas pelmeene praadida või purgisuppi teha!
 


No comments: