.

.

2/25/14

challenge - day 5

day 5: share the best advice you've ever got
ma ei küsi eriti nõu. ja mind ajab närvi, kui keegi, kes asjast midagi ei tea, proovib end tähtsaks teha ja kukub õpetama. kuna ma olen ilmselt emalt pärinud mõtteviisi, et tean nagunii ise kõige paremini, vähemalt tunnen kõige paremini iseennast ning olukorda, milles olen, siis pole, jah, kerge anda mulle nõu, mida ma kuulda võtaks. 

mõnikord jääb inimestele mulje, nagu ma küsiks nõu, kui ma vingun. tegelikult ma enda meelest lahkan situatsiooni ja räägin, mis värk on. see ei tähenda, et peaks kohe hakkama mingeid primitiivseid lahendusi pakkuma, kuna, surprise-surprise, ma olen suure tõenäosusega selle sama asja JUBA VÄLJA MÕELNUD. ma olen üsna hea lahenduste välja mõtlemises. ja järelikult see lahendus ei sobinud.
aga et küsimus päris tühja ei läheks, siis mu lemmik relationship quote: 

Any relationship that lasts longer than a breath mint is gonna have challenges, but if a relationship doesn't work out, it's usually not because of the challenges, it's usually because the relationship wasn't strong enough to begin with.

-Castle

No comments: