.

.

2/8/09

world tour is coming soon

ma nägin väga inspireerivat unenägu täna öösel. põhiteemaks oli see, et meie bänd sai endale esinemise järgmise nädala laupäevaks. sellest läks lahti paanika, kuna me ei oska ju eriti midagi tegelikult. veel ärgates töötas mu aju paaniliselt välja valemeid, kuidas võimalikult palju proove teha ja milliseid lugusid valida..

üles tõustes avastasin, et olen üksi kodus ja on hea võimalus proovida midagi, mis juba ammu plaanis oli. oma riidekapist (don't ask..) leidsin ma paki vahukomme, tegin pliidi alla tule, ning ühendasin need. tulemus oli muljetavaldav. ainult üks komm läks põlema ja sedagi pärast tiku pikaajalist leegi sees hoidmist. kokkuvõtteks - SKOOR!

täna on mul võimalus minna vaatama 1,5-kuuseid kolmikuid, mille ma arvatavasti ka realiseerin. selle tarvis oleks vaja midagi kaasa küpsetada näiteks, nii et sellega ma praeguseks ka lõpetan.

Argentina tango "Kumparasita" aeglasem versioon (8)

3 comments:

s said...

no mis värk on, mul läksid küll enamik põlema : <
a siis ma vehkisin veidi ja ära kustus!
see mustjakskõrbenud osa maitses naljakalt

Tripper the Ripper said...

sul on bänd?

Helina said...

ma ei pannud neid meelega põlema, erinevalt sinust, Saara ;)

on jah, ma mingist hetkest unustasin seda salajas hoida :)