.

.

2/25/09

heade tagajärgede nimel võib lausa usklikuks ja palvetama hakata.

tere. ma käisin täna koolis üle saja aasta. hea oli tagasi olla, kuigi hommikul pidin siiski Kirillile helistama, kes ei lubanud mul kooli minemise asemel Tartu rongile istuda ja minema sõita. ma ise käskisin tal nii öelda. ennast vähegi tundes oli see ainuvõimalik.

eesti keele crap, millele ma ammu tagasisidet ootasin, tuli viis. sellele jamale, mille ma hiljem lisasin, et pikem tuleks, oli juurde kirjutatud, et huvitavad mõtted ja küsimused. hea tunne on, kui õpetaja, keda kõrgelt hindad, essee kommentaariks paneb, et "edasi samas vaimus!", mis siis kui juba esimeses reas on kaunis kirjaviga "miga iganes" :) düsgraafikute ja niisama keelevärdjate viga, mis tega.. teha.

üle pika aja on ilus ilm. kevad läheneb ja sellega seoses ka megapalju sünnipäevi, kaasa arvatud minu oma. sel aastal jääb vist suurem pidamine vahele. pole kohta ja.. üldse, 17 pole nagu eriti tähtis sünnipäev ka.

homme on mul kaunis kauaoodatud arenguvestlus. seal öeldakse mulle lõpuks näkku, kui nõme ma olen, et koolis ei käi ja kui väga nad tahaks mind välja visata, kuid see pole juriidiliselt võimalik. kurb. vähemalt saab teada, mida erinevad õpetajad minust arvavad. hiljem on nendega suhtlemisel hea sellest lähtuda. eks näis, eks näis.

Blur - Song 2

3 comments:

niks said...

TSAU PEAKS VIST USKLIKUKS HAKKAMA

Triin said...

Lugesin su blogi natuke ning võib öelda, et märkimisväärne ja seda vaid heas mõttes.

Helina said...

^^