.

.

2/2/09

the new style is hip-hop .

viimasel ajal on mu everydaylisti üsna palju uusi tegemisi lisandunud, mis seda va õppimist päevakavast aina rohkem eemale lükkavad.kõige uuem neist on plaan minna hip-hopitrenni.

see oli õigupoolest annu idee. mul pole aimugi, kust ta sellisele mõttele tuli, kuid kuna ma olin selles mul-on-ükskõik-mida-ma-praegu-teen-tujus, viis tühipaljas mõte mõne telefonikõneni ja juba olimegi end registreerinud, alguses küll ainult vaatama, mingisse hetkel minu jaoks noname tantsustuudiosse, mida me reedel otsima läheme. tean vaid, et see asub kusagil G. Otsa tänava kandis. aadressi tean ka.
eks näis, mis sellest välja tuleb, sest olgem ausad, päris minu stiil see siiski pole, kuid et paar aastat tagasi mingis showtantsus käidud sai, siis äkki isegi saab hakkama ja võib-olla hakkab meeldimagi. olgu see siis hoiatuseks, et ma võin ootamatult ghettoks muutuda.

haige olen ma ka, kuid see on teisejärguline. kui mul tekiks hädavajalikke tegemisi (v.a. kool, i'm really not into it atm ), siis küllap ma ennast ka voodist välja saaksin ja paari coldrexiga ehk kodustki kaugemale. kolmapäeval peab seda nagunii tegema, sest siis on bändiproov taaskord.

kui me midagi parajasti teha viitsime, siis polegi nii hull. viimane kord sai midagi isegi minu telefoniga lindistatud. kahjuks ei saa kõiges ka Joey helikvaliteeti süüdistada, nii et kui poole salvestuse jooksul ähvardasid meie kopsud lämbumise tõttu üles ütelda, siis lõpuks oli asi ikka päris masendav. samas, juba viiendal kuulamiskorral polnudki nii hull, isegi paljulubav. isegi mu ema toetas mind paari hea sõnaga, öeldes et soome eurolauluvõistlusel kolmandaks tulnud naine olevat rohkem mööda laulnud kui mina. samas, tolsamal õhtul põhjendas ta minu algavat haigust sellega, et ma olen päris kindlasti rase, mis tema meeldivust minu silmis jälle kahandas, kuna mulle ei meeldi, kui minu kulul nalja tehakse, kui mul paha olla on. või siis on asi lihtsalt mu peaaegu olematukskulunud närvides.


nüüd järgneb üle pika aja AOE-mängimine, milleks ammu aega pole olnud. õigemini see sai plaanitud laupäevaõhtuks, kui ma teatavatel põhjustel veidi ebaadekvaatses olekus enne magama suutsin jääda, kui arvutisse jõudsin. kuid see selleks.

No comments: