.

.

5/23/07

: )

Ma armastan üle kõige kevadet. Maikuud. Õitsevad toomingad ja niiererohelised lehed tekitavad kirjeldamatu tunde. Ma armastan seda maailma. Armastan kõiki ja kõike. Ma olen lõpuks õnnelik. Loomulikult ei tulene õnn ainult kevadest.. aga see aitab suuresti kaasa. Kõik mu ümber on samuti õnnelikud. Kool saab läbi. Algab lõputu suvi.. Vabadus. Kolm kuud ilma keemiatundideta. Kolm kuud ilma vene keeleta. Need kaks nädalat mis sellest kõigest veel lahutavad..
* * *
Ma tegin kõik aknad lahti, ma tahan et mu toas oleks samasugune kevad nagu õues. Ei, ma vist ikkagi lähen õue. Kohutavalt ilus päikeseloojang on praegu. Viimased päikesekiired kaovad õitsvate õunapuude taha.. Oeh..
* * *
Nii soe on õues. Mis siis et kell on mingi 22.00 . Ja nii kohutavalt ilus. Valus hakkab. Võiks istuda terve päeva lihtsalt võrkkiiges ja vaadata kevadet. Teeks seda hea meelega kui aega oleks. Aga ei. Kaks nädalat kooli veel. Selle ajaga kaob see imeilus kevad ju. Temast saab suvi. Aga ma ei taha suve. Ma tahan seda kevadet..

No comments: