.

.

1/14/14

weird blogger

lõhkusin ära oma uue telefoni, täpselt kolm kuud pidas vastu. nüüd kuni tuludeki raha laekumiseni olen sunnitud kasutama vana lg-d, millel on 101 häda ja mis ajab mind kogu aeg närvi. #1 probleem on see, et mõttetu vidin ei leia enam mälukaarti, mistõttu mahub siia täpselt üks funktsioon - facebook, messenger või siis antud juhul blogger. #2 probleem on laadimine - see peab toimuma juhet kindla nurga all hoides (mina riputan selle üle kella), muidu tõmbab aku hoopis tühjemaks. ja alati see riputamine ei aita ka. oeh. viimane normaalne telefon oli mul nokia 6101, klapi ja antenniga väike junn. mugav ja ilus ka. minu telefon peab ära mahtuma taskusse! alles hiljuti sõitsin ühes bussis neiuga, kellel selleks, et tahvelarvutist muusikat kuulata, oli vastava suurusega taskutega jope. jabur ju! paluks mulle normaalsuuruses helistamisvahend, mis laseb mul ühtaegu kirjutada ja muusikat kuulata, aitäh. või iphone, aga mitte 5

No comments: