.

.

1/30/14

local news

L käis üle pika aja külas. sushitasime ja vaatasime vanu sarju nagu siis kui meid veel kaks oli. nüüd on ju väike tegelane ka, kes iga kord kinki saab kui tädi L käib. mul tuleb vaikselt juba kadedus peale, mulle ei too keegi kinki :D
 
tegime uue plaani sellest nädalavahetusest trennis käima hakata. ehk õnnestub paremini kui detsembrist ja 1. jaanuarist alustamise ideed..
 
ühtlasi avastasin endas meisterguugeldaja! nimelt jaurasin juba tükk aega, et mul on vaja leida mõni viljandi tuttav, kes ostaks ja saadaks mulle sealsest kaubamajast paar kindlat sorti beebijakikest, mida ma ainult sealt olen leidnud. meie oma jäi väikseks, aga oli parim mis meil oli. aga ühe ideevälgatuse ajendil guugeldades leidsin selle firma netipoe, kust saab neid samu asju tellida ja veel väga odavalt ka! nii et ma tegin happy dance'i ja valisin hunniku asju kohe välja.
 
uued naabrid lubasid kellegi "vaikse noormehe" siia kütma ja nende majaosa eest hoolitsema saata. saab näha, kas meie vannitoa veevärk sulab siis lahti ja köögis ei kasva enam lumi läbi seina tuppa.. ehk läheb elu siin siis huvitavamaks ka. sest let's face it, ümberringi elavate 40-aastaste koduste emmedega pole mul eriti midagi teha :(

No comments: