.

.

1/2/14

need ei vaata tagasi

tagantjärele mõeldes oli 2013 ilmselt kõige kummalisem aasta mu elus. sellesse sattus päris mitu sellist must-happen sündmust, mis mu eluplaanis kindlasti olemas olid, aga ikkagi.. veider aasta. panin paar ööd tagasi kokku sellise pingerea möödunud aasta kõige meeldejäävamatest sündmustest:

1. Regina sünd, mis on ühtlasi ilmselt suurim saavutus mu elus siiani. ikka veel on natuke uskumatu, eriti see, et ma selle 52 tunni valutamise kätte maha ei surnud ja adekvaatsuse säilitasin. ei mäleta kahjuks enam, mitu ööpäeva kokku ma järjest oma adekvaatsusega üleval olla põrutasin, rekordiliselt igatahes.

2. Green Day kontsert lauluväljakul. ma olin seda oodanud täpselt 10 aastat ja nüüd nad olid siin. time of my life, noh! esimene kontsert siiani, kuhu olen raatsinud fännisektori pileti osta (esimene armastus ikkagi ju!). nii ilus ja hea oli olla tol õhtul :)

3. Praktika ja väike tööots Postimehes. tegu teadagi mu unistuste töökohaga realistliku maailmavaate läbi. nii hea tunne on, kui miski, ongi täpselt nii hea kui ette kujutasid. võrdluseks kaks emotsiooni: enne praktikale minekut küsisin endalt, miks ma üldse lähen sinna lolli mängima, kuna kevadised praktilised ained jäid tegemata - ettevalmistus oli null. praktika viimasel päeval tundsin end valmis ajakirjanikuna ning saadud tagasiside kohaselt olin ka.

4. Robbie Williamsi kontsert lauluväljakul. ei saanudki esiti aru, miks see mulle nii oluline oli. ehk kuna olin kogu aeg veendunud, et kaheksandal kuul enam ei jaksa sellistel üritustel käia, aga seda rohkem ma tahtsin ja kurvem olin.. otsus minna tuli ikkagi samal hommikul ja spontaanselt. olin tol õhtul seal nii õnnelik! lihtsalt lambist. siiamaani tuleb mingi eriline tunne sellele mõeldes.

5. Esimene ametlik tööleping, mis on teeninduse alal miskipärast rariteet. nojah. oluliselt kindlam on olla teades, et olemas on mingigi töökoht, kuhu naasta. loodan ainult, et kõik töökaaslased vahepeal ära ei lähe, kuna tegelikult on kollektiiv väga minu maitse.

6. Hiiumaa tripp, eriti mõnus ja spontaanne ettevõtmine. ma polnud kunagi hiiumaal käinud. ma polnud kunagi kusagil nii jabura seltskonnaga käinud. see kokku oli nii hirmus naljakas!

tegelikult pidi top 5 tulema, aga ei saanud ühtegi neist välja jätta. nagu ma ütlesin - uskumatult uskumatu aasta. aga väga mõnus ka :)

uhh, ma näen, kuidas mu sõnavara alaareneb iga päevaga. vähese suhtlemise tagajärjed on jubedad. aga no ei ole aega...

varsti olen koopainimene.

No comments: