.

.

6/29/13

hold your breath and count to four

kuna M hiljuti mulle veel lähemale kolis, plaanisime juba mitu päeva trehvata ja näiteks jalutama minna. täna õhtul saime aja ja plaani lõpuks klappima. thanks to meie incredibly usaldusväärne ühistransport, oli ta veendunud, et jäi bussist maha ning leppisime kokku poolel teel kohtuda. et saatus oli natuke minu kasuks, tahtsin teha sohki ja talle ühe peatuse bussiga vastu sõita.. aga bussist maha minnes tundsin, et midagi on valesti. et keegi ebameeldiv võõras üritab end minu mulli suruda. suutmata uskuda, et keegi mind jälitada sooviks (kell oli ka piisavalt palju ning väljas üsna pime), ületasin teed, kui nägin silmanurgast enda kõrvale ilmumas kummalist blondide lokkidega noormeest, kes vestlust alustas. ma polnud vaimustuses, kuna tundmatu ei küündinud minu mõõdupuul isegi keskmise välimusega meesolevuseks, seda kõhedusttekitavamalt mõjus tema jutt, et "mõtlesin, et võiks minna jalutama" hilisõhtuses metsaveeres. tol hetkel ajas mind naerma mõte, et just see üks kord aastas, kui ma reaalselt olen teel kellegagi jalutama, tehakse selline ettepanek. vastasin, et kahjuks tõesti on selline plaan juba tehtud. veidrik küsis selle peale ka mu tähtkuju ning paistis, et just see veenis teda lahkuma. või ehk hoopis asjaolu, et olin kiiruga kõndinud vastassuuna bussipeatuseni, kuna nägin sinna parajasti bussi saabumas. õnneks leidsin sealt ka M'i ja võisin end pisut kindlamalt tunda. 

alles tagantjärgi sain aru, kui vastik see olukord tegelikult oli. täie mõistusega inimesed ei tohiks mitte kunagi kellegagi niiviisi vestlust alustada, ükskõik kui socially awkward isikuga tegu on. paratamatult tekib esimene paralleel mõne criminal mindsi osaga näiteks. ja kaob igasugune soov hilisel kellaajal jalgsi ringi liikuda. creepy. 

4 comments:

Anonymous said...

We'll be miles apart
I'll keep you deep inside
You're always in my heart
A new life to start
I may be leaving but you're always in my heart- always J

Unknown said...

Lol sorry I didn't know I was anonymous its me James idk if you want to talk to me anymore but I would sure love it you can text me 19168137453 I miss your conversations sorry if this is weird I bet you did t know I read you blog haha I just made an account

Helina said...

omg!!! you..
I had a very similar number but with 6 at the end. fingers crossed now that if i text it, it'll go to you not some creepy old pervert

Unknown said...

That would be horrible if some creepy old guy stole my text away from me lol. I cant wait for your text so we can catch up :)