.

.

6/20/13

4 days

“Naise probleemi lahendus pole see, kui Sa pool tundi räägid, kui loll ta on ja tema probleem pole mingi õige probleem. Seni, kuni naisel on tema arvates probleem, on ka Sul probleem.”- seda ütles üks päris tark meesterahvas muide ning minuni jõudis tsitaat ühe teise samasuguse kaudu. tuleb välja, et 25 abieluaastat ikkagi nii palju mõjuvad, et selle aja peale juba ühtteist taipab küll. ma usun, et kui taolise targa ja kogenud tüübi loengud uue kõrgharidusreformi käigus õppekavadesse toppida kogu muu seal leiduva üldteadusliku kraami kõrvale, oleks tänapäeva paarisuhetel kohe hoopis teine nägu. 

nali naljaks, ma vaatan ja imestan seda praegust haridussüsteemi mõrvamist. kui on üks asi, milles toompea rahvas piisavalt pädev pole, siis just nimelt tolle süsteemi ehitamises. veelgi enam, ei võeta ju ka kuulda neid, keda see otseselt.. jah, ma olen sellel teemal juba vingunud ja oma kimbatust väljendanud. vaadates aga aina tobedamaid uusi seadusi tõuseb teema paratamatult uuesti päevakorda. 

tean, et tuleval sügisel antakse võimalus meie eriala õppimiseks 28 tudengile. seda on poole vähem kui alustas meie kursusel. ma ei saaks sugugi väita, et selline osa meist oleks ülearune või poleks piisavalt oskuslikud, juba seeläbi saame aru, et kaotatakse väga palju potentsiaalselt andekaid ajakirjanikke. 

vaevalt, et gümnaasiumilõpetanu, kelle unistuseks oleks saada kasvõi näiteks ajakirjanikuks, erialalt välja jäädes it-tehnikuks või tisleriks õppima läheb. kui erialast õpet ei leia.. siis ju ikka välismaale! ma siiralt loodan, et siis keegi ei imesta, miks noored kodumaal tulevikku ei näe. 

green day - letterbomb

No comments: