.

.

7/21/14

negativus

sotsiaalmeedias sel nädalavahetusel muud ei näinudki, kui ainult positivuse teemalisi postitusi. minu jaoks natuke naljakas, kui suur asi see on. sattusime L'iga just rääkima, et no ei ole meie teema.

tundub nagu selline üritus (tuttavate kirjutatud reportaažide-muljete põhjal), mille jaoks on kohustuslik kelleltki teiselt transporti kerjata, kus peab igal juhul telgis magama (ma vihkan telgis magamist, enamasti olen terve öö üleval. üksi.) ja seda selleks, et üsna tundmatute meeleolubändide saatel purjus hipsteritega jenkat karata. kindlasti on see sihtgrupi jaoks väga lõbus, aga mind ei ole see kunagi köitnud. 

aa, ühel aastal vist oli üks bänd, ei mäleta enam, milline, mida oleks isegi kuulanud. aga neid saab ka normaalsemates tingimustes näha. 

ühe korra olen mina ka Poetsi nimel metsa vahel ehitusplatsil telkinud ja kogu varustus seljas 10 km edasi-tagasi matkanud, aga see võtab kogu lõbu ära, kui on pesemata, väsinud ja vastik olla.

aga noh, eks ma hindan keskmisest enam mugavusi ka.

No comments: