.

.

2/23/10

стол надо!

ja ma ei mäleta seda sõna, mille M-ile õpetama pidin. mind ja mu mälu.. siiski on kuidagi väga esmaspäev olla.

tänane päev tõi nii palju asju meelde. erinevaid seiku minevikust, mis jälle selle mõrumagusa valu tekitavad. olgugi et praegu on uued ajad, on asju, millest ei taha lahti öelda, samas on valus neid meenutada, kuna olevik on niivõrd deformeerunud. füüsiline ja vaimne valu ei ole hea kooslus.

ei, saan veel hakkama. viis korda sisse ja välja hingates, nagu mul kombeks. probleem tekib ju alles siis, kui on vaja ennast mingi tegevuse käigus usaldada või millelegi keskenduda. ei saa aru, kas mingi tunne (väsimus, valu etc) on päris või ettekujutuses, kehaline või vaimne.

tahaks lugeda midagi head, raamatut, kus oleks enesega samastatav peategelane. hetkel tundub, et isegi härra Haller ei mõistaks mind. peidanvist oma mõtted ühe imala romaani imelise saksa keele taha ja naudin keskealiste inimeste fantastilist armulugu.

ma kaotasin oma telefoni ära???

(pool tundi hiljem): kuhu KURAT ma panin selle..

ma ei tahtnud teada.

Yellowcard - Cigarette

2 comments:

Anonymous said...

Задумались о подарках на юбилейчик младшему сыну, ему четыре года, различные-пылесборники-конструкторы у него есть предостаточно, ему нравится мышонок Тич. Я нашла типа подобной игрушки, только мишку -интерактивный мишка Куби, кто-нибудь покупал такого? Стоит покупать? Или посоветуйте что-либо аналогичное. Не дайте ребенку остаться без подарка от родителей.

Anonymous said...

Побывал на днях в Казани и в Нижнем Новгороде, и очень удивился разбросу цен на услуги интернет провайдеров. Всегда считал, что цены должны быть в принципе одинаковыми в соседних регионах, ан нет. Хотелось бы поинтересоваться, из какого Вы региона (обращаюсь как к автору сайта, так и к его читателям), какой у Вас провайдер, ну и стоимость услуг в месяц. Берём только проводной интернет (любой), стоимость интересует при скорости 1 Мегабит/с.
Заранее спасибо всем, кто откликнется и примет участие в моём скромном исследовании.