.

.

11/25/09

ei ole kõik korras.. üritasin just selle poole puhudes vabaneda millestki, mis oli mu põrandal ja minu arvates liikus. tegu oli sinise karvase kaunistusega sõrmusega, mida mõni võib-olla teab. teistele teadmiseks, et see pole päris kindlasti midagi, mida ma igapäevaselt kannaksin :D

peaksin enda aliaseks vist võtma Murdock'i, kuna Face ja B.A. ei kakle kunagi, kuid meie 'perevägivald' hakkab juba Hannibalile vastuvõetamatuks muutuma. loodetavasti ta minu peale väga kuri pole.. ma ei teinud tahtlikult haiget, i never do :(

mõned inimesed on jälle kadunud. võimalik, et koos masuga tulenenud üldine depressioonilaine on ka neil üle pea löönud ja nad üle parda visanud. kurb, kuid raske on midagi ka ette võtta, kui inimene lülitab end nii vooluvõrgust kui ka välismaailmast välja ning tema aadressi ei tea. varsti uurin välja ja ilmun ukse taha, V., beware!

"You are my sunshine" on üks kõige catchymaid ja samas mõttetumaid lugusid. see kummitab juba mitu päeva. take it away, please! mul pole soovi nüüd ka suvaliste inimeste õnnest ja armulugudest kuulda.

ma pole kunagi olnud õnnelik? karm väide, kuid ei julge ka kindlalt vastu vaielda. vot nii on lood. ja viinapood teisel pool sood pandi kinni, mida sa ikka jood. eestlased on niigi liiga suured joodikud. hoidkem ennast vaos!

3 comments:

Remmu said...

O-oi, ära jama, mu vanaema saab veel südamerabanduse kui sina oma ülienergilisusega järsku siia ilmud. Küll ma varsti ahvikeste maailma tagasi tulen, ära muretse.

Kaarel Azraél said...

Soo on düma maa, kus autoga sõita ei saa (usu mind, olen proovinud:D) ja viinapood on teiselpool sood. Samas seesamune nõmme ülesõidu juures lammutati maha:P Nagu ma olen enne öelnud - oled küll õnnelik olnud ja palju. Varem.. Palju varem ja praegu kah.

Helina said...

YOU'RE ALIVE, V. !!!!!!!! zomgg. i mean.. nice (H).


ja küllap soos ka natuke sõita saaks.. enne sisse vajumist. ja sellega läheb ka rohkem aega kui jalgsi olles. seega igati positiivne :)