.

.

6/8/09

uskumatu. külastasin praegu ekooli ja avastasin, et mingi ime läbi on sinna tekkinud hinded, mida ma obviously ära teeninud pole või vähemalt ei oodanud. prantsuse keele eksami hinnet otsides leidsin lihtsalt hinded kõiges peale selle. hea, et veel geograafia järeltööks õppima ei jõudnud hakata.
aastate jooksul kõige hullem tunnistus küll, kuid mitte ühtegi puudulikku. seda aastat arvestades üle ootuste saavutus. niinii hea meel on. lisaks anti mulle lootust, et ka eksamit ei kukkunud läbi, veelgi enam, ma olevat lausa nelja saanud - midagi, mida tolles va erialaaines minuga väga harva juhtub.

kahe päeva pärast saab Eestist minema sõita. poleks nüüd teatud vahelejäämist ja tüli emaga olnud, siis tuleks väga hea reis. eks vast tulebki, kuid kolmekordne ettevaatlikus või enese varustamine kallite ropsimaitseliste närimiskummidega on hädavajalik.

tunnistus jääb vist sel aastal saamata. vaevalt et ma mingi aktuse pärast ainsal võimalikul hommikul enne reisi välja magamata jätan. nagunii pole aimugi, mis kell ja kus see toimub. oh, well, siis ei saa tunnistust. sellele järgneb nutt. ei, kurat, hea idee oli, mis riietuses aktusele ilmuda. endakujundatud t-särkides, otsese vihjega inimesele, kellest MUL ON KOPP EES ning ma pole sugugi ainus.

.. seega.. SUVI! omgomgomg. see on käes. käänt beliiv it.

Sunrise Avenue - My Girl Is Mine

No comments: