.

.

6/3/09

paranoiline neeger

kõik on nii imelik praegu, raske on aru saada.. ma ei teagi. inimesed on eemalolevad, järjest enam silmakirjalikkust ja valetamist tuleb igalt poolt. hea, kui suvi vahele tuleb. valede keskel on raske elada.

nädala pärast saab Rootsi sõita. hea olekski eemal olla kõigist mõnda aega, küllap siis näeb, mis edasi saab. samas, ma pean lihtsalt ära mainima, kui tänulik ma olen neile, kes siiralt sõbrad on ja hoolivad. uskuge, sellest saab aru. aitäh teile. :)

paarikümne järeltöö pärast on suvi. so close, yet so far. kõik muutub ja nii peabki.

Green Day - 21st century breakdown

2 comments:

n al(j)akas said...

mis neeger sa veel oled, helina?

valge mis valge. a samas, ma nägin sind täna nii kaugelt - ehk oledki värvi muutnud! >: D

Helina said...

võrdle tavaliste valgenahalistega, märkad differenssi ;)