.

.

4/2/09

2. aprill

alustasime täna nädalavahetuseks varustuse muretsemist. enam-vähem ühele poole sai Saara kingiga, mida me kõigepealt tunde mööda Tallinna suuremaid kaubanduskeskusi otsisime (jah, ma olen nii šoppaja tüüpi, eks), kuid lõpuks ikkagi kergema vastupanu teed läksime. et mu kingipartneriks on Diana, kellel on kunstiannet, kuulus kingituse tuunimise juurde mõnus läbustamine viru keskuse kõige rotimas wc-s, mille olemasolust mul ausalt öeldes aimugi polnud. tõsiselt weird koht. lõpuks saavutasime rahulolu ning kingitus ise viibib hetkel ühe hea inimese kodus, voodi all.

ehkki on tõenäosus, et kõik meist pärast nädalavahetust enam elus pole, on hea oodata midagi, mille käigus kõigest eemale saab. see on viimasel ajal ainuvõimalikuks muutunud. homme-ülehomme tuleb toime panna.. mitte mõrv, vaid viimased ostud ning (pärast tänast on see sõna inside..) tuleb meie tripp vesse-läsna-..tallinn :)

nii uskumatu kui see ka poleks, pärast homset olen ma kahe nädala jooksul iga päev kooli jõudnud ja vähemalt enamikes tundides käinud. see on arvatavasti selle aasta rekord. ma olen nii uhke enda üle ^^ . lisaks sellele on mind kolme päeva jooksul neli korda avalikult hulluks sõimatud. ma hakkasin mõtlema, et kes teab, äkki see polegi paljas sõim, võib-olla on see valus tõde, mida me kunagi kuulda ei taha?

ma sain emalt suure rohelise stressipalli. tal on kurjad silmad ja ta vilgub.

Good Charlotte - Something Else

5 comments:

niks said...

ma ei saagi alustada oma massimõrvamist :(

FUCKING SAD

niks said...

SAD FACE

niks said...

KÖÖGINUGA, KÜLM JA TERAV, MMMMM..

niks said...

i'm going to light up the world

Helina said...

SAAD