.

.

10/29/07

pain .

"I'd rather feel pain than nothing at all" on rida 3 days grace'i laulust Pain. noh, ütleme nii, et minu puhul see ei kehti. ma teeks praegu kõik, et sellest lahti saada. the pain inside me - it's killing me. Jah, sellest on üle kuu möödas, aga.. kuradi valus on ikka. isegi teatud kohtades viibimine toob mälestused meelde ja... somebody please, help me.. get me out of this life, it's killing me.
Hell U tabletid oleks vägagi asjakohased praegu. ainus probleem on see, et ma pole neid leiutanud veel. fucking sad. ma olen väga palju inglise keeles rääkima/mõtlema/kirjutama hakanud viimasel ajal. peaks kodakondsust vahetama vist.
Krt, jälle ma masetsen. tegelikult on ju elu ilus ja.. tundkem igast hetkest rõõmu ja.. ah, keda ma petan?! iseennast? ma ei suuda sedagi ju. kunagi suutsin.. suutsin ka seda kõike enda sees hoida ja.. well, i'm not the girl i was before. jällegi - fucking sad.
Where the hell are you, when i need you..? that's the question. Ainult selle "you" isiksus on.. kindlaks tegemata. ma pole päris kindel endas, mida ma siis õigupoolest tahaksin. kui realistlikult mõelda, siis ei saa mälestustes elada, ükskõik, kui valus olevik ka poleks. so let's dress in this deceptive happiness again, to lie to everyone, including myself..

No comments: