.

.

8/14/13

kui hea on üle mitme kuu jälle tööd teha!

sõitsime eelmisel nädalal eesti kontserdi tumepruuni mersuga mööda hiiumaad ja mängisime olulist seltskonda orelifestivalilt. olin veendunud, et see on mu viimane põnev ettevõtmine sel suvel, kuna robbie williamsi pileti jaoks pole lotovõitu veel tulnud ja üldse pressib sügis väga peale.

niisiis võite ette kujutada mu imestust, kui järsku helistas võõras number. noh, see, et number võõras oli, pole imelik, kuna mu armas telefon enam ühtegi kontakti salvestama ei soostu ning kogu kontaktiraamat hetkel koosneb neist numbritest, mis mul peas on.
helistati toimetusest, kus kevadel praktikal käisin, et davai, homme lugu tegema! ee.. nojah, jõuan ju öösel tagasi tallinna. vabalt!

ja ma olen tagasi selle juures, mis mulle meeldib. sel nädalal ootab veel paar lugu ees, mida vast nädalavahetusel juba lugeda saab. ma olen kirjeldamatult uhke enda üle, et valisin praktikaks oma lemmikväljaande, ehkki algul tundus, et pole mõtet selle uksestki sisse minna, kuna kaks olulisemat praktilist ainet jäid kevadel võtmata ning seeläbi igasugune kogemus nö päris tööst saamata. mäletan, kuidas lugesin pulleritsu õpikut ja põdesin eesootavat.. 
nüüd on see päris naljakas mälestus, kuigi enne igat lugu tuleb ikka praegugi väike erutus sisse. 

kuigi, ilma selle erutuseta ei viitsikski tööd teha ju ;)

reckless love - night on fire

No comments: