.

.

6/2/10

garaažibänd, kõige otsesemas mõttes.

kolme ja poole tunni pärast saab minust mõneks päevaks vanemateta laps. iseenesest polekski selles midagi imelikku, kuid minu kalli ema poolt on see lausa uskumatu - minna linnast välja ning jätta oma täisealine tütar ÜKSI koju. jah, ma sarkastitsen niisama. nagu välja tuleb, siis viimasel ajal pidevalt. endiselt väidan, et mul pole aimugi, mis lahti on ja mu elufilosoofia ütleb sellistel puhkudel enamasti, et kõik, mis on iseenesest tekkinud, hävib/kaob samuti ise.

saime L'ile kingi ka ostetud. homme saab natuke kokata ja siis pidu :) S tuleb ka, mis tähendab taaskohtumist üle.. liiga pika aja. igatahes on hea teda lõpuks näha, eriti kuna minu sünnipäevale too neiu ei jõudnud.

linnud laulavad juba. peaks vist unemaale rändama..

poets of the fall - 3am

No comments: