.

.

6/12/08

Something pushed and I fell .

tere.
ma viitsin hästi palju eksamiteks õppida, eks?
soovi veel enne viimast, inglise keele eksamit, midagi korrata on tugevalt vähendanud ka asjaolu, et eksamis, milleks ma absoluutselt ei õppinud, sain ma 98% ja teises, milleks ma õppisin nagu idioot, oli tulemuseks 31 punkti 50-st ja hinne "3". palju õnne.
pealegi on vabastav suvi juba käegakatsutav ning palju meelsamini veedaks oma päevad õues seigeldes kui siin, umbses ja palavas toas. Okei, arvuti olemasolu on küllaltki positiivne, kuid see ei trumpa üle värsket õhku ja pehmet suvetuult. ja vihma. ma armastan äikesevihma. just sellist nagu see, mis paar päeva tagasi järsku, peaaegu selgest taevast tuli. loomulikult jooksin ma täielikus eufoorias õue ja tulin hiljem, õnneliku ja tilkuvana tagasi, et minu kallis vanema generatsiooni perekonnaliige oma hääle(tugevuse)ulatust mu peal katsetada saaks :). aga see käib nähtavasti asja juurde. vähemalt viimasel ajal olen ma sellega harjunud..

ma leidsin endale uue iidoli kirjanduses. ta nimi on Alex ja ta kirjutab luuletusi. häid luuletusi.


"Weird Al" Yankovic - Trapped in the Drive-Thru

No comments: