.

.

2/16/08

the fall .

kui kedagi peaks huvitama, siis: Good Charlotte feat. Weezer - the fall. küllaltki valus on kuulata seda. kõik need mälestused ja nii. täpselt nagu endale meelega haiget tegemine. ainult mitte füüsiliselt. :/
kuid siiski. see lugu tähendab mulle väga palju. see tähendab .. kedagi. tähendab päris mitut kuud mu elus. suve.. sügist.. =/

ma ei tahaks olla selline, aga lihtsalt.. ülikõrini on kõigest. ma ei jaksa enam olla selline, millisena mind nähakse - positiivne ja nii. I fell for you and now I'm falling apart.. ma vihkan ennast praegu niiniiväga.

andke andeks, et selline olen. :/

3 comments:

Anonymous said...

Jehhh... Good Charlotte on heaaaa... ma usun, et mõne lauluga on mälestusi mis teevad haiget... mul on ka... paljude lauludega... nt. Paris Anny - Lase inglitel maaga harjuda... see on nagu... noo... krt... ( VALUS )

paljud ei saa aru, et mõni laul võib tähentada teisele rohkem kui välja paistab või mõelda oskab...

aga me anname sulle andeks ;)

Helina said...

mhmh. :)

aitäh. x)

Anonymous said...

Helina, tõuse üles ja mine edasi. Ma usun, et seda on lihtsam öelda kui mõelda, kuid armastus teeb kõigile haiget ja seda üldjuhul valimata. Nagu Remarque'i raamat ütleb: taeval ei ole soosikuid.

Muusika, jah, sellel on meeletu mõju, kuid tundes end lagunemas, peaks pigem kuulama midagi, mis meenutab neid häid aegu ja kui ka see lugu meenutab, siis tulekski neid meenutada naeratades, kuid mitte mõeldes, kui ilus miski kunagi oli. See "kunagi" ei vii kuhugi ja elus peab edasi liikuma, muidu jookseb see meist ise üle. Siiski ei tee hetkeks tagasi vaatamine halba.

Saad ilusti hakkama!